شما با تهیه این پک میتوانید موتورسیکلت خود را تیوبلس کنید، حتی موتورهای سیم پره ای که به هیچ عنوان نمیشد تیوبلس کرد. در این پک شما یک ماده مخصوص تیوبلس کردن دارید به همراه نواره مخصوص تیوبلس .نگرانه تیوبلس کردن لاستیک خود نباشید، برای تمام افرادی که این پک را خریداری میکنن آموزش ویدئویی 0 تا100 تیوبلس کردن فرستاده میشود.مزایای تیوبلس: ۱.پنچری به شدت کمتری نسبت به لاستیک های تیوپی دارد(برای مثال:ما موتورسیکلت خودمان را با همین روش تیوبلس کردیم و حدود ۸ ماه است که اصلا این موتور پنچر نشده است).۲.زمانی که چیزی وارد لاستیک میشود این مواد به سرعت، شکافی که در لاستیک ایجاد شده است را میگیرد و فقط شما کافیست کمی لاستیک را باد کنید تا به وضعیت قبلی خود برگردد(مواد نمیگذارد لاستیک تا انتها بادش را از دست بدهد و شما در راه بمانید).۳.از شره تیوپ های بی کیفیت بازار خلاص میشوید.۴.نیازی به مواد پنچرگیری نخواهید داشت..دقت داشته باشید این پک برای یک چرخ میباشد و اگر شما بخواهید هر دو چرخ خود را تیوبلس کنید باید ۲ تا از این پک داشته باشید، یعنی ۲ عدد ماده تیوبلس و ۲ عدد نوار مخصوص تیوبلس.توجه داشته باشید، این روش بارها و بارها توسط تعمیرکاران اکرمی یدکی تست شده و کاملا جوابگوست و هیچ گونه ضرری برای لاستیک و کسی که موتورسیکلت را میراند ندارد.بخاطره حذف قطعه ای اضافی به اسم تیوب، سواری موتورسیکلت نرم تر خواهد شد و پایداری آن نسبت به قبل بیشتر میشود.🔴معرفی ویدئویی محصول را در پایین این صفحه حتما تماشا کنید
سلام اکرم این برای لاستیک جلو هم میخوره؟
سلام بله میشه
سلام آقای اکرم یدکی کیی موجود میکنید
سلام داداش برای دوچرخه سایز بیست و شیش میشه استفاده کرد؟
سلام شرمنده نمیشه
داداش شما از نوار های طوقه تیوبلس دوچرخه استفاده کن
سلام داداش واسه یاماها ۱۰۰ هم مشه استفاده کرد؟
اقای اکرمی لطفا جواب مشتریا روبده بابام جان
سلام داداش واسه مینی تریل میشه
اگه بخوایم بدای هر دوتت چرخ تستفاده کنیم بتید دوتا سفارش بدیم
برايه موتور ۱۲۵ میشه انجام یانه
بله
اره فرق ندارد فقط لاستیک نباید زیاد کهنه باشه
نه داداش اینا رو سی بی 1300دارن انجامیدن
بله میشه
سلام میشه با اینها براوو رینگ اسپرت رو تیوبلکس کرد؟
سلام میشه با اینها براوو رینگ اسپرت رو تیوبلس کرد
سلام برای رینگ سیم رنگ 18.3.00 میشه انجام داد
اره میشه
سلام برای هندا ۷۰ میشه
برای هندا ۷۰ میشه
سلام آقای اکرمی به شدت برام سواله برای رینگ ۲۱ هم جوابه ؟
موجود کنید خواهشن
سلام آقای اکرمی برای رینگ اسپرت همیشه فرقی نداره؟
موجود کن داداشش
موجود کن
سلام بعد بریدن والف باید چکار کرد؟بریدن والفم تعمیر میکند؟بعد بریدن والف باید باز باز کنیم تعویظش کنیم نوارو؟
موجود کن لطفاً
موجود کنید
سلام موجود نمیکنید ؟
آقا اکرمی موجودش کن ، خدایی هر جا رو گشتم نبود
برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمهی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمهی ادامه کلیک کنید.
سلام اکرم این برای لاستیک جلو هم میخوره؟
1128 روز پیش ارسال پاسخسلام بله میشه
911 روز پیش ارسال پاسخسلام آقای اکرم یدکی کیی موجود میکنید
468 روز پیش ارسال پاسخسلام داداش برای دوچرخه سایز بیست و شیش میشه استفاده کرد؟
1087 روز پیش ارسال پاسخسلام شرمنده نمیشه
911 روز پیش ارسال پاسخداداش شما از نوار های طوقه تیوبلس دوچرخه استفاده کن
35 روز پیش ارسال پاسخسلام داداش واسه یاماها ۱۰۰ هم مشه استفاده کرد؟
1002 روز پیش ارسال پاسخاقای اکرمی لطفا جواب مشتریا روبده بابام جان
973 روز پیش ارسال پاسخسلام داداش واسه مینی تریل میشه
902 روز پیش ارسال پاسخاگه بخوایم بدای هر دوتت چرخ تستفاده کنیم بتید دوتا سفارش بدیم
897 روز پیش ارسال پاسخبرايه موتور ۱۲۵ میشه انجام یانه
895 روز پیش ارسال پاسخبله
886 روز پیش ارسال پاسخاره فرق ندارد فقط لاستیک نباید زیاد کهنه باشه
822 روز پیش ارسال پاسخنه داداش اینا رو سی بی 1300دارن انجامیدن
805 روز پیش ارسال پاسخبله میشه
803 روز پیش ارسال پاسخسلام میشه با اینها براوو رینگ اسپرت رو تیوبلکس کرد؟
885 روز پیش ارسال پاسخسلام میشه با اینها براوو رینگ اسپرت رو تیوبلس کرد
885 روز پیش ارسال پاسخسلام میشه با اینها براوو رینگ اسپرت رو تیوبلس کرد
885 روز پیش ارسال پاسخسلام برای رینگ سیم رنگ 18.3.00 میشه انجام داد
876 روز پیش ارسال پاسخاره میشه
822 روز پیش ارسال پاسخسلام برای هندا ۷۰ میشه
872 روز پیش ارسال پاسخبرای هندا ۷۰ میشه
864 روز پیش ارسال پاسخسلام آقای اکرمی به شدت برام سواله برای رینگ ۲۱ هم جوابه ؟
835 روز پیش ارسال پاسخموجود کنید خواهشن
685 روز پیش ارسال پاسخسلام آقای اکرمی برای رینگ اسپرت همیشه فرقی نداره؟
663 روز پیش ارسال پاسخموجود کن داداشش
469 روز پیش ارسال پاسخموجود کن
468 روز پیش ارسال پاسخسلام بعد بریدن والف باید چکار کرد؟
449 روز پیش ارسال پاسخبریدن والفم تعمیر میکند؟
بعد بریدن والف باید باز باز کنیم تعویظش کنیم نوارو؟
موجود کن
329 روز پیش ارسال پاسخموجود کن لطفاً
329 روز پیش ارسال پاسخموجود کنید
196 روز پیش ارسال پاسخسلام موجود نمیکنید ؟
101 روز پیش ارسال پاسخآقا اکرمی موجودش کن ، خدایی هر جا رو گشتم نبود
35 روز پیش ارسال پاسخدیدگاه خود را بنویسید