قوانین

1️⃣ تمامی سفارشات از طریق تیپاکس ارسال میشوند.اگر شهر شما خدمات تیپاکس را پشتیبانی نمیکند فقط کافیست با شماره تماس ها در قسمت تماس با ما ارتباط برقرار کنید تا بسته شما از طریق پست پیشتاز ارسال شود.

2️⃣ سفارش های ثبت شده در صورت نداشتن اشکال و نقص اگر قبل از ساعت 18 باشد،همون روز پردازش و روز بعد ارسال میشود.اما اگر بعد از ساعت 18 باشد روز بعد پردازش و با یک روز وقفه ارسال میشود.

3️⃣ تمامی اجناس قبل از ارسال تست میشوند.قطعات ضاهری: از لحاظ شکستی،ضربه خوردگی،خط خش و هر چیزی که سلامت فیزیکی کالا را به خطر بیااندازد.قطعات برقی:تمامی اجناس برقی قبل از ارسال با باتری هایی که مناسب استفاده در موتورسیکلت هستند تست میشود،تا محصول ارسالی بدون کوچیک ترین ضعف فنی و ضاهری تحویل مشتریان عزیز در سرتاسر ایران بزرگ بشود.

4️⃣ تمامی سفارش ها در بازه زمانی ۲ الی ۴ روز کاری به دست مشتریان میرسد.به دلیل متغیر بودن مسافت مشتریان این عدد هم متغیر است.برای مثال : محل استقرار اکرمی یدکی در تهران میباشد،طبیعتا سفارش های اطراف تهران تقریبا ۱ الی ۳ روزه میرسد و سفارش های خارج از تهران در بازه زمانی طولانی تری به دست مشتری میرسد.

5️⃣ مشتریان عزیز برای استراد محصول و برگشت آن فقط ۲۴ ساعت بعد از تحویل محصول وقت دارند. فقط در صورتی که محصول نصب نشده باشد و کارشناس اکرمی یدکی تشخصی بدهد که محصول پلمپ و بدون دستکاری فنی و ضاهری باشد.جهت برگشت محصول حتما قبل از ارسال آن به سمت اکرمی یدکی با مدیر سایت هماهنگ شود

6️⃣ زمانی که سفارشی در اکرمی یدکی ثبت میشود، نهایت 24 ساعت بعد کد پیگیری بسته به شماره تماسی که مشتری گذاشته است پیامک میشود، پس لازم نیست جهت دریافت کد پیگیری بسته خود با اکرمی یدکی تماس بگیرید، اگر 24 ساعت کاری از ثبت سفارش بسته شما میگذشت و برای شما کد پیگیری ارسال نشده بود با پشتیبانی اکرمی یدکی تماس بگیرید.

7️⃣ در زمان تحویل بسته اگر بسته شما کوچک ترین آسیب ضاهری داشت و شما احساس کردید بسته ضربه خورده است در حضور مامور تیپاکس بسته را باز نموده و اگر محصولی آسیب دیده بود از قبول کردن بسته اجتناب کنید و از تیپاکس یا مامور پست تقاضای خسارت کنید، در غیر این صورت اکرمی یدکی هیچ مسئولیتی در قبال بسته شما نخواهد داشت.

8️⃣ تمامیه لامپ های LED اعم از هدلایت، چراغ پلیسی ،هالوژن و فلاشر فقط و فقط باید با باتری مناسب روشن شوند و اگر شما باتری نداشته باشید و از این محصولات استفاده کنید اکرمی یدکی هیچ مسئولیت در قبال سوختن کالای شما ندارد.

9️⃣ اگر قصد ارسال کالایی که اکرمی یدکی برای شما فرستاده است را در هر صورتی داشته باشید: مثلا: قصد دارید رنگ محصول را عوض کنید یا مدل محصول را به اشتباه انتخاب کردید یا به هر نحوی درخواست تغییر یا مرجوع کردن کالا را داشته باشید، هرگونه هزینه حمل و نقل،بیمه و بسته بندی محصول به عهده مشتری میباشد، و اکرمی یدکی هیچ مبلغی بابت مواردی که ذکر شده است پرداخت نخواهد کرد.

1️⃣0️⃣ تیم پشتیبانی اکرمی یدکی،تا جایی که بتواند، آموزش نصب محصولات را به مشتری های عزیز میدهند، اما این به این معنانیست که اکرمی یدکی این کار را، جزیی از خدمات پس از فروش اعلام کرده باشد و اگر به دلیل حجم زیاده درخواست های مشتری ها ،نتوانست به تک تکه کسانی که از اکرمی یدکی خرید کردن ،آموزش نصب آن محصول را بفرستت، مشتری، احساس کند در حقش ظلم شده و نسبت به اکرمی یدکی بدگمان شود.باید قبول کنید که نیروی کار اکرمی یدکی کم است و توانایی این وجود ندارد که به تک تکه مشتری ها آموزش نصب محصول را بدهد

1️⃣1️⃣ محصولاتی که در سایت اكرمی یدکی امکان انتخاب رنگ ندارند،رنگ بندی آن به صورت رندوم (تصادفی) برای مشتریان ارسال میگردد،به دلیل محدودیت رنگ بندی اکرمی یدکی نمیتواند بعضی از محصولات را به کاربران انتخاب رنگ بدهد،اما مشتری های گرامی میتوانند در زمان ثبت سفارش در قسمت توضیحات رنگ محصول مورد نظرشان را بنویسند،اگر موجود بود،ارسال میگردد،در غیر این صورت هیچ اعتراضی از سمت مشتری به اکرمی یدکی وارد نیست، که چرا رنگ محصول را من آبی میخواستم،اما اکرمی یدکی برای من قرمز گذاشته است.