هدلایت هایی که دو کنتاک هستن نیازمند یه جالامپی سه فیش هستند تا ارتباط بین سیم کشی و هدلایت به صورت استاندارد برقرار بشود.برای اینکار شما به یک جالامپی هدلایت باکیفیت جهت این ارتباط نیاز دارید تا هم در گرما کارایی خودش را حفظ کند هم به درستی اتطال را برقرار کند.این جالامپی،هدلایت شما را در بهترین وضعیت قرار میدهد.
عالی
واقعا عالی تشکر از فروشنده محترم آقای اکرمی
سلام و خسته نباشید لطفا ویدیو آموزش را بگذاریدممنون
لطفا ویدیو نصب رو بگذارید
سلام اگه اینو نخوریم هدایت بهش نمیخوره
چیو نخوری داداش؟😂
سلام داداش ببخشید میشه یه فیلم برای درست وصل کردن هدلایت بذاری؟ممنون میشم.
داداش فرق هدلایتی که فیشش سه تا پیم داره با هدلایتی که دوتا داره چیه؟
اون هدلایت دو تاپیم داده یعنی فقط یک نورو متوجه پخش کنه اما تو اون سه تا پیم هم نوره سو بالا داره هم سو پایین
اونی که دوتا داده فقط سو پایین داره اما اونی که سه تا پیم داره هم سو بالا هم سرپایینی داره
اگه دو تا داشته باشه سو بالا نداره اما اگه سهتا باشه سو بالا داره
مناسب ۲۰۰هست ؟
سلام اینو نندازیم رو هندا هدلایت نصب نمیشه؟
سلام آقا لامپ دایچی هوندا رو هم موجود کنید
سلام داداش من از شما هدلایت ۴رنگ سفارش دادم ولی فیشش ۲ فیشه است این چجوری نسب میشه؟
سلام این سه فیش ها یکیش مثبت یکیش منفی اون یکی دیگه ارت اینا هم بهش میخوره
درود من هدلایت دو فیش لنزو ۳۰۰۰۰هزار گرفتم به کله چراغ نمیخوره و موتور سه فیش وهدلایت دوفیش چی کار کنم
برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمهی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمهی ادامه کلیک کنید.
عالی
1087 روز پیش ارسال پاسخواقعا عالی تشکر از فروشنده محترم آقای اکرمی
855 روز پیش ارسال پاسخسلام و خسته نباشید
763 روز پیش ارسال پاسخلطفا ویدیو آموزش را بگذارید
ممنون
لطفا ویدیو نصب رو بگذارید
753 روز پیش ارسال پاسخسلام اگه اینو نخوریم هدایت بهش نمیخوره
741 روز پیش ارسال پاسخچیو نخوری داداش؟😂
93 روز پیش ارسال پاسخسلام داداش ببخشید میشه یه فیلم برای درست وصل کردن هدلایت بذاری؟ممنون میشم.
730 روز پیش ارسال پاسخداداش فرق هدلایتی که فیشش سه تا پیم داره با هدلایتی که دوتا داره چیه؟
729 روز پیش ارسال پاسخاون هدلایت دو تاپیم داده یعنی فقط یک نورو متوجه پخش کنه اما تو اون سه تا پیم هم نوره سو بالا داره هم سو پایین
358 روز پیش ارسال پاسخاونی که دوتا داده فقط سو پایین داره اما اونی که سه تا پیم داره هم سو بالا هم سرپایینی داره
358 روز پیش ارسال پاسخاگه دو تا داشته باشه سو بالا نداره اما اگه سهتا باشه سو بالا داره
317 روز پیش ارسال پاسخمناسب ۲۰۰هست ؟
575 روز پیش ارسال پاسخسلام اینو نندازیم رو هندا هدلایت نصب نمیشه؟
512 روز پیش ارسال پاسخسلام آقا لامپ دایچی هوندا رو هم موجود کنید
455 روز پیش ارسال پاسخسلام داداش من از شما هدلایت ۴رنگ سفارش دادم ولی فیشش ۲ فیشه است این چجوری نسب میشه؟
447 روز پیش ارسال پاسخسلام این سه فیش ها
437 روز پیش ارسال پاسخیکیش مثبت یکیش منفی
اون یکی دیگه ارت
اینا هم بهش میخوره
درود من هدلایت دو فیش لنزو ۳۰۰۰۰هزار گرفتم به کله چراغ نمیخوره و موتور سه فیش وهدلایت دوفیش چی کار کنم
53 روز پیش ارسال پاسخدیدگاه خود را بنویسید