جالامپی هدلایت H4 کد 034

بنیان

135,000
126,000 تومان
7%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
تاریخ آخرین بروزرسانی قیمت
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
بنر اسنپ پی

هدلایت هایی که دو کنتاک هستن نیازمند یه جالامپی سه فیش هستند تا ارتباط بین سیم کشی و هدلایت به صورت استاندارد برقرار بشود.برای اینکار شما به یک جالامپی هدلایت باکیفیت جهت این ارتباط نیاز دارید تا هم در گرما کارایی خودش را حفظ کند هم به درستی اتطال را برقرار کند.این جالامپی،هدلایت شما را در بهترین وضعیت قرار میدهد‌.

عالی

1097 روز پیش ارسال پاسخ

واقعا عالی تشکر از فروشنده محترم آقای اکرمی

865 روز پیش ارسال پاسخ

سلام و خسته نباشید
لطفا ویدیو آموزش را بگذارید
ممنون

773 روز پیش ارسال پاسخ

لطفا ویدیو نصب رو بگذارید

763 روز پیش ارسال پاسخ

سلام اگه اینو نخوریم هدایت بهش نمیخوره

751 روز پیش ارسال پاسخ

چیو نخوری داداش؟😂

103 روز پیش ارسال پاسخ

سلام داداش ببخشید میشه یه فیلم برای درست وصل کردن هدلایت بذاری؟ممنون میشم.

740 روز پیش ارسال پاسخ

داداش فرق هدلایتی که فیشش سه تا پیم داره با هدلایتی که دوتا داره چیه؟

739 روز پیش ارسال پاسخ

اون هدلایت دو تاپیم داده یعنی فقط یک نورو متوجه پخش کنه اما تو اون سه تا پیم هم نوره سو بالا داره هم سو پایین

368 روز پیش ارسال پاسخ

اونی که دوتا داده فقط سو پایین داره اما اونی که سه تا پیم داره هم سو بالا هم سرپایینی داره

368 روز پیش ارسال پاسخ

اگه دو تا داشته باشه سو بالا نداره اما اگه سهتا باشه سو بالا داره

327 روز پیش ارسال پاسخ

مناسب ۲۰۰هست ؟

585 روز پیش ارسال پاسخ

سلام اینو نندازیم رو هندا هدلایت نصب نمیشه؟

522 روز پیش ارسال پاسخ

سلام آقا لامپ دایچی هوندا رو هم موجود کنید

465 روز پیش ارسال پاسخ

سلام داداش من از شما هدلایت ۴رنگ سفارش دادم ولی فیشش ۲ فیشه است این چجوری نسب میشه؟

457 روز پیش ارسال پاسخ

سلام این سه فیش ها
یکیش مثبت یکیش منفی
اون یکی دیگه ارت
اینا هم بهش میخوره

447 روز پیش ارسال پاسخ

درود من هدلایت دو فیش لنزو ۳۰۰۰۰هزار گرفتم به کله چراغ نمیخوره و موتور سه فیش وهدلایت دوفیش چی کار کنم

63 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...