پک کاتاف قدیم کد ۷۱۹۳۸۳1750

خرید قسطی وجود دارد.کاتاف رگباری.کیت کاتاف

1,092,000
1,031,000 تومان
6%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
تاریخ آخرین بروزرسانی قیمت
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
بنر اسنپ پی

​​​​​​​​شما برای نصب کاتاف بر روی موتورهای کاربراتی نیاز به یکسری لوازم دارید که ما این وسایل رو به صورت یک پک در آوردیم و دیگر شما نیاز به قطعات دیگری نخواهید داشت،نگران نصب این محصول نباشید در صورت خرید این محصول ما آموزش نصب ۰تا ۱۰۰ را برای شما خواهیم فرستاد،نصب ان در کمتر از یک ساعت زمان میبرد .🔴معرفی ویدئویی محصول را در پایین این صفحه حتما تماشا کنید

سلام داداش جفتش رو هم میشه رو موتور نصب کرد؟

1255 روز پیش ارسال پاسخ

آره داداش ولی این خیلی بهتره صداش و کاتافش

144 روز پیش ارسال پاسخ

سلام من سفارش دادم چطور به دستم میرسه و ویدیو آموزشی رو چطور به دست بیارم

1160 روز پیش ارسال پاسخ

سلام میگم خطر سوپاپ زدن نداره؟

1154 روز پیش ارسال پاسخ

توی هر دور موتور میتونی کاتاف بزنی

867 روز پیش ارسال پاسخ

اره

336 روز پیش ارسال پاسخ

سلام میشه روی موتور پاکشتی نصب کرد

1146 روز پیش ارسال پاسخ

😐

503 روز پیش ارسال پاسخ

داداش کصخلی

322 روز پیش ارسال پاسخ

داش مشکلی برای موتور نداره

1138 روز پیش ارسال پاسخ

برای موتور 200خوبه

1121 روز پیش ارسال پاسخ

موتور دوست بدبختت رو یتیم گیر آوردی ها همه چی روش تست می‌کنی😂
یکبار تست آتیش زدن موتور هم‌ روش تست کن

1096 روز پیش ارسال پاسخ

آقا شما عکس این رله که کاتاف رو کم و زیاد میکنه نزاشتی من سفارش دادم اونم برام ارسال کنید لطفا همون که روی فرمان نصب کردید که صدا میده.

1091 روز پیش ارسال پاسخ

من واقعا نظرم عوض شد پشتیبانی بی نظیری دارید با تشکر

1091 روز پیش ارسال پاسخ

هتما باید باتری داشته باشه

921 روز پیش ارسال پاسخ

خیر اصلا به باتری ربت نداره

747 روز پیش ارسال پاسخ

اِ راصط میگین من اسلن یادم نبود ربتی بِ باطری نداره
چون خودمم باتری ندارم
عِ ی وای جه جالب
راصطی امروز امطهان عملا داریم🙂

82 روز پیش ارسال پاسخ

سلام و خسته نباشید،من موتورم هندا فابریک ۱۲۵ سیسی کاربرات هستش و خودش کاتاف رگباری میزنه و من دست کاریش نکردم کاربراتور هم هیچ علائمی از خرابی نداره،مشکل از چیه ؟

830 روز پیش ارسال پاسخ

برق کم میاری یا تنظیم نیست

830 روز پیش ارسال پاسخ

مشکل برقی داری
وقتی برق ضعیفه باشه تا حدی می‌تونه گاز بده

740 روز پیش ارسال پاسخ

ضرری برای موتور نداره ؟؟؟

667 روز پیش ارسال پاسخ

سلام توروخدا جواب منو بدید
موتور من کاربرات هست دور موتورش خیلی بالا می‌ره کیلومترم تا 10هست آخرش موتور تا 14میبرتش میخام جلوشو ببندم آیا میشه مثلا روی 8بست؟

544 روز پیش ارسال پاسخ

سلام داداش شما رو هر دور موتوری که باشی کلیدش رو میزنی همون موقع برات میزنه

431 روز پیش ارسال پاسخ

خطر سوپاپ نداره

468 روز پیش ارسال پاسخ

نه چون که برق و قطع و وصل می‌کنه

336 روز پیش ارسال پاسخ

نیاز به باتری داره

457 روز پیش ارسال پاسخ

سلام روی موتور انژکتور ۲۰۰ وصل میشه

410 روز پیش ارسال پاسخ

نه

333 روز پیش ارسال پاسخ

دولی؟ باید اونو ریمپ کنی

104 روز پیش ارسال پاسخ

اگه وصل میشه لطفا بگید‌.

410 روز پیش ارسال پاسخ

داداش رو سی جی نصب میشه؟

389 روز پیش ارسال پاسخ

بله

333 روز پیش ارسال پاسخ

سلام میشه بجای این رله رله تقویتخودتون گفتین و انداخت آقا اکرمی جواب ترو خدا بعد

335 روز پیش ارسال پاسخ

روی کلیک نصب میشه

268 روز پیش ارسال پاسخ

داداش روی موتور آمیکو ۷۰ میشه نصب کرد

249 روز پیش ارسال پاسخ

داداش با برق موتور کار می‌کنه یا با باتری

249 روز پیش ارسال پاسخ

روی موتور انژکتور میشه نصب کرد ؟

218 روز پیش ارسال پاسخ

سلام موتور من باتری نداره اگر کاتاف بزارم روش رله نمیسوزد؟؟

191 روز پیش ارسال پاسخ

اکرمی پیگیری ویدئو آموزشی نصب بزار نت نیست برا یوتیوب

151 روز پیش ارسال پاسخ

توروخدا فیلم آموزشی بزار اینترنت نیس برا یوتیوب

75 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...