سلام و خسته نباشید،من موتورم هندا فابریک ۱۲۵ سیسی کاربرات هستش و خودش کاتاف رگباری میزنه و من دست کاریش نکردم کاربراتور هم هیچ علائمی از خرابی نداره،مشکل از چیه ؟
سلام توروخدا جواب منو بدید موتور من کاربرات هست دور موتورش خیلی بالا میره کیلومترم تا 10هست آخرش موتور تا 14میبرتش میخام جلوشو ببندم آیا میشه مثلا روی 8بست؟
سلام داداش جفتش رو هم میشه رو موتور نصب کرد؟
1255 روز پیش ارسال پاسخآره داداش ولی این خیلی بهتره صداش و کاتافش
144 روز پیش ارسال پاسخسلام من سفارش دادم چطور به دستم میرسه و ویدیو آموزشی رو چطور به دست بیارم
1160 روز پیش ارسال پاسخسلام میگم خطر سوپاپ زدن نداره؟
1154 روز پیش ارسال پاسختوی هر دور موتور میتونی کاتاف بزنی
867 روز پیش ارسال پاسخاره
336 روز پیش ارسال پاسخسلام میشه روی موتور پاکشتی نصب کرد
1146 روز پیش ارسال پاسخ😐
503 روز پیش ارسال پاسخداداش کصخلی
322 روز پیش ارسال پاسخداش مشکلی برای موتور نداره
1138 روز پیش ارسال پاسخبرای موتور 200خوبه
1121 روز پیش ارسال پاسخموتور دوست بدبختت رو یتیم گیر آوردی ها همه چی روش تست میکنی😂
1096 روز پیش ارسال پاسخیکبار تست آتیش زدن موتور هم روش تست کن
آقا شما عکس این رله که کاتاف رو کم و زیاد میکنه نزاشتی من سفارش دادم اونم برام ارسال کنید لطفا همون که روی فرمان نصب کردید که صدا میده.
1091 روز پیش ارسال پاسخمن واقعا نظرم عوض شد پشتیبانی بی نظیری دارید با تشکر
1091 روز پیش ارسال پاسخهتما باید باتری داشته باشه
921 روز پیش ارسال پاسخخیر اصلا به باتری ربت نداره
747 روز پیش ارسال پاسخاِ راصط میگین من اسلن یادم نبود ربتی بِ باطری نداره
82 روز پیش ارسال پاسخچون خودمم باتری ندارم
عِ ی وای جه جالب
راصطی امروز امطهان عملا داریم🙂
سلام و خسته نباشید،من موتورم هندا فابریک ۱۲۵ سیسی کاربرات هستش و خودش کاتاف رگباری میزنه و من دست کاریش نکردم کاربراتور هم هیچ علائمی از خرابی نداره،مشکل از چیه ؟
830 روز پیش ارسال پاسخبرق کم میاری یا تنظیم نیست
830 روز پیش ارسال پاسخمشکل برقی داری
740 روز پیش ارسال پاسخوقتی برق ضعیفه باشه تا حدی میتونه گاز بده
ضرری برای موتور نداره ؟؟؟
667 روز پیش ارسال پاسخسلام توروخدا جواب منو بدید
544 روز پیش ارسال پاسخموتور من کاربرات هست دور موتورش خیلی بالا میره کیلومترم تا 10هست آخرش موتور تا 14میبرتش میخام جلوشو ببندم آیا میشه مثلا روی 8بست؟
سلام داداش شما رو هر دور موتوری که باشی کلیدش رو میزنی همون موقع برات میزنه
431 روز پیش ارسال پاسخخطر سوپاپ نداره
468 روز پیش ارسال پاسخنه چون که برق و قطع و وصل میکنه
336 روز پیش ارسال پاسخنیاز به باتری داره
457 روز پیش ارسال پاسخسلام روی موتور انژکتور ۲۰۰ وصل میشه
410 روز پیش ارسال پاسخنه
333 روز پیش ارسال پاسخدولی؟ باید اونو ریمپ کنی
104 روز پیش ارسال پاسخاگه وصل میشه لطفا بگید.
410 روز پیش ارسال پاسخداداش رو سی جی نصب میشه؟
389 روز پیش ارسال پاسخبله
333 روز پیش ارسال پاسخسلام میشه بجای این رله رله تقویتخودتون گفتین و انداخت آقا اکرمی جواب ترو خدا بعد
335 روز پیش ارسال پاسخروی کلیک نصب میشه
268 روز پیش ارسال پاسخداداش روی موتور آمیکو ۷۰ میشه نصب کرد
249 روز پیش ارسال پاسخداداش با برق موتور کار میکنه یا با باتری
249 روز پیش ارسال پاسخروی موتور انژکتور میشه نصب کرد ؟
218 روز پیش ارسال پاسخسلام موتور من باتری نداره اگر کاتاف بزارم روش رله نمیسوزد؟؟
191 روز پیش ارسال پاسخاکرمی پیگیری ویدئو آموزشی نصب بزار نت نیست برا یوتیوب
151 روز پیش ارسال پاسختوروخدا فیلم آموزشی بزار اینترنت نیس برا یوتیوب
75 روز پیش ارسال پاسخدیدگاه خود را بنویسید