سلام و خسته نباشید،من موتورم هندا فابریک ۱۲۵ سیسی کاربرات هستش و خودش کاتاف رگباری میزنه و من دست کاریش نکردم کاربراتور هم هیچ علائمی از خرابی نداره،مشکل از چیه ؟
سلام توروخدا جواب منو بدید موتور من کاربرات هست دور موتورش خیلی بالا میره کیلومترم تا 10هست آخرش موتور تا 14میبرتش میخام جلوشو ببندم آیا میشه مثلا روی 8بست؟
سلام داداش جفتش رو هم میشه رو موتور نصب کرد؟
1265 روز پیش ارسال پاسخآره داداش ولی این خیلی بهتره صداش و کاتافش
155 روز پیش ارسال پاسخسلام من سفارش دادم چطور به دستم میرسه و ویدیو آموزشی رو چطور به دست بیارم
1171 روز پیش ارسال پاسخسلام میگم خطر سوپاپ زدن نداره؟
1165 روز پیش ارسال پاسختوی هر دور موتور میتونی کاتاف بزنی
877 روز پیش ارسال پاسخاره
347 روز پیش ارسال پاسخسلام میشه روی موتور پاکشتی نصب کرد
1156 روز پیش ارسال پاسخ😐
514 روز پیش ارسال پاسخداداش کصخلی
333 روز پیش ارسال پاسخداش مشکلی برای موتور نداره
1148 روز پیش ارسال پاسخبرای موتور 200خوبه
1132 روز پیش ارسال پاسخموتور دوست بدبختت رو یتیم گیر آوردی ها همه چی روش تست میکنی😂
1107 روز پیش ارسال پاسخیکبار تست آتیش زدن موتور هم روش تست کن
آقا شما عکس این رله که کاتاف رو کم و زیاد میکنه نزاشتی من سفارش دادم اونم برام ارسال کنید لطفا همون که روی فرمان نصب کردید که صدا میده.
1102 روز پیش ارسال پاسخمن واقعا نظرم عوض شد پشتیبانی بی نظیری دارید با تشکر
1101 روز پیش ارسال پاسخهتما باید باتری داشته باشه
931 روز پیش ارسال پاسخخیر اصلا به باتری ربت نداره
757 روز پیش ارسال پاسخاِ راصط میگین من اسلن یادم نبود ربتی بِ باطری نداره
93 روز پیش ارسال پاسخچون خودمم باتری ندارم
عِ ی وای جه جالب
راصطی امروز امطهان عملا داریم🙂
سلام و خسته نباشید،من موتورم هندا فابریک ۱۲۵ سیسی کاربرات هستش و خودش کاتاف رگباری میزنه و من دست کاریش نکردم کاربراتور هم هیچ علائمی از خرابی نداره،مشکل از چیه ؟
841 روز پیش ارسال پاسخبرق کم میاری یا تنظیم نیست
841 روز پیش ارسال پاسخمشکل برقی داری
751 روز پیش ارسال پاسخوقتی برق ضعیفه باشه تا حدی میتونه گاز بده
ضرری برای موتور نداره ؟؟؟
678 روز پیش ارسال پاسخسلام توروخدا جواب منو بدید
555 روز پیش ارسال پاسخموتور من کاربرات هست دور موتورش خیلی بالا میره کیلومترم تا 10هست آخرش موتور تا 14میبرتش میخام جلوشو ببندم آیا میشه مثلا روی 8بست؟
سلام داداش شما رو هر دور موتوری که باشی کلیدش رو میزنی همون موقع برات میزنه
442 روز پیش ارسال پاسخخطر سوپاپ نداره
479 روز پیش ارسال پاسخنه چون که برق و قطع و وصل میکنه
347 روز پیش ارسال پاسخنیاز به باتری داره
468 روز پیش ارسال پاسخسلام روی موتور انژکتور ۲۰۰ وصل میشه
421 روز پیش ارسال پاسخنه
343 روز پیش ارسال پاسخدولی؟ باید اونو ریمپ کنی
115 روز پیش ارسال پاسخاگه وصل میشه لطفا بگید.
421 روز پیش ارسال پاسخداداش رو سی جی نصب میشه؟
400 روز پیش ارسال پاسخبله
343 روز پیش ارسال پاسخسلام میشه بجای این رله رله تقویتخودتون گفتین و انداخت آقا اکرمی جواب ترو خدا بعد
346 روز پیش ارسال پاسخروی کلیک نصب میشه
279 روز پیش ارسال پاسخداداش روی موتور آمیکو ۷۰ میشه نصب کرد
260 روز پیش ارسال پاسخداداش با برق موتور کار میکنه یا با باتری
259 روز پیش ارسال پاسخروی موتور انژکتور میشه نصب کرد ؟
228 روز پیش ارسال پاسخسلام موتور من باتری نداره اگر کاتاف بزارم روش رله نمیسوزد؟؟
202 روز پیش ارسال پاسخاکرمی پیگیری ویدئو آموزشی نصب بزار نت نیست برا یوتیوب
162 روز پیش ارسال پاسختوروخدا فیلم آموزشی بزار اینترنت نیس برا یوتیوب
86 روز پیش ارسال پاسخدیدگاه خود را بنویسید