دقت کنید این محصول نسخه چین اصل هست و طول عمر بسیار زیادی دارد و محصولاتی که با قیمت پایین تر عرضه میگردد در بازار نسخه پاکستانی بوده و طول عمر 1 هفته ای دارد(خودمون تست گرفتیم بعد از 1 هفته تمام ال ای دی هاش یا بعضی از ال ای دی ها میسوزد).این چراغ هم کارایی دارد هم جذابیت.باعت بهتر دیده شدن شما در سطح جاده میشود برای کسب اطلاعات بیشتر از این محصول فیلم درج شده در قسمت نقد و بررسی را حتما ببینید.
میشه هم خطر وصل باشه هم این. یا فقط یکیش میشه ؟
آره چرا نشه
سلام،من الان یکی خریدم،میشه بگید چطوری روشن میشه،کدوم سیم با کدوم سیم؟
یه منفی بده به سیم سیاه بقیه مثبت حالت ها
روی موتور نمیخوام وصل کنمبرای دوچرخه
بدون باتری نمیشه
بدون باتری میشه
من همین سوالو دارم
اگه شارژر موتور سالم باشه میشه وگرنه بعد یه مدت میسوزه
اسم اهنگ؟
برای کامیون میشه؟
خیر ۱۲ ولت هست
آقا یه فیلم از نسبش برامون بزارید
برای بقیه حالت ها کلید جدا میخواد یا نه با سیم های قلوه میشه
نه دیگه یکی سیم ترمز هست یکی منفی که مشکیه دوتا دیگه هم سیمهای راهنما ی چپ و راست بهش وصل میشه
تو قاب پلاک جا میشه ؟
ببخشید میشه داخل خطر گذاشت یعنی به جای چراغ خطر از این استفاده کرد
سلام اموزش نصب رو بزارید خرید کردم اما واسه نصب به مشکل برخوردم
خیلی عالیه من هر چی سفارش دادم خداییش همشون عالیه ولی دیر میرسه دستت هر کی سفارش بده باید یک ماه درذنظر بگیره که وسایلش بیاد دستش برسه
دوست عزیز بخاطره تعطیلات عید تایم رسیدن بسته ها طولانی شده بود و گرنه الان تمامی بسته ها 2 الی 5 روز به دست شما میرسه،موفق و پیروز باشید
سلام آقای اکرمی ببخشید کی موجود میکنین
سلام من میخوام اما اگه یکروزه بدستم برسه
سلام این محصول ضد آبه ؟
سلام موتورم جایگزین داره اما باتری نه میشه کار میکنه ؟ حذف کردن چراغ خطر هم برای من مشکلی نداره
کیییییییفیت
اسم آهنگ چیه؟
برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمهی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمهی ادامه کلیک کنید.
میشه هم خطر وصل باشه هم این. یا فقط یکیش میشه ؟
1300 روز پیش ارسال پاسخآره چرا نشه
1005 روز پیش ارسال پاسخسلام،من الان یکی خریدم،میشه بگید چطوری روشن میشه،کدوم سیم با کدوم سیم؟
1099 روز پیش ارسال پاسخیه منفی بده به سیم سیاه بقیه مثبت حالت ها
1005 روز پیش ارسال پاسخروی موتور نمیخوام وصل کنم
955 روز پیش ارسال پاسخبرای دوچرخه
بدون باتری نمیشه
43 روز پیش ارسال پاسخبدون باتری میشه
851 روز پیش ارسال پاسخمن همین سوالو دارم
667 روز پیش ارسال پاسخاگه شارژر موتور سالم باشه میشه وگرنه بعد یه مدت میسوزه
665 روز پیش ارسال پاسخاسم اهنگ؟
762 روز پیش ارسال پاسخبرای کامیون میشه؟
720 روز پیش ارسال پاسخخیر ۱۲ ولت هست
691 روز پیش ارسال پاسخآقا یه فیلم از نسبش برامون بزارید
667 روز پیش ارسال پاسخبرای بقیه حالت ها کلید جدا میخواد یا نه با سیم های قلوه میشه
667 روز پیش ارسال پاسخنه دیگه یکی سیم ترمز هست یکی منفی که مشکیه دوتا دیگه هم سیمهای راهنما ی چپ و راست بهش وصل میشه
642 روز پیش ارسال پاسختو قاب پلاک جا میشه ؟
602 روز پیش ارسال پاسخببخشید میشه داخل خطر گذاشت یعنی به جای چراغ خطر از این استفاده کرد
539 روز پیش ارسال پاسخسلام اموزش نصب رو بزارید خرید کردم اما واسه نصب به مشکل برخوردم
538 روز پیش ارسال پاسخخیلی عالیه
436 روز پیش ارسال پاسخمن هر چی سفارش دادم خداییش همشون عالیه ولی دیر میرسه دستت هر کی سفارش بده باید یک ماه درذنظر بگیره که وسایلش بیاد دستش برسه
دوست عزیز بخاطره تعطیلات عید تایم رسیدن بسته ها طولانی شده بود و گرنه الان تمامی بسته ها 2 الی 5 روز به دست شما میرسه،موفق و پیروز باشید
435 روز پیش ارسال پاسخسلام آقای اکرمی ببخشید کی موجود میکنین
342 روز پیش ارسال پاسخسلام من میخوام اما اگه یکروزه بدستم برسه
303 روز پیش ارسال پاسخسلام این محصول ضد آبه ؟
264 روز پیش ارسال پاسخسلام موتورم جایگزین داره اما باتری نه میشه کار میکنه ؟ حذف کردن چراغ خطر هم برای من مشکلی نداره
137 روز پیش ارسال پاسخکیییییییفیت
99 روز پیش ارسال پاسخاسم آهنگ چیه؟
40 روز پیش ارسال پاسخدیدگاه خود را بنویسید