هواکش اسپرت حرفه ای کیت مکش موتورسیکلت کد ۳۴۹۲

خرید قسطی وجود دارد.هواکش اسپرت فیلتر هوا اسپرت

1,030,000
684,000 تومان
34%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
گارانتی
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
تاریخ آخرین بروزرسانی قیمت
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
بنر اسنپ پی

​​​​این هواکش حدود ۱ ماهی هست در مجموعه اکرمی یدکی مورده تست و بررسی قرار  گرفته، به شدت باکیفیت و بادوام است، بخاطره طراحی ماهرانه ای که دارد   خیلی راحت و آسان بر روی موتورسیکلت های انژکتوری و کاربراتوری نصب میشود،  دری بغل خیلی راحت جا میخورد و اصلا لازم نیست برای نصب این هواکش سیستم  موتور را بهم بریزید و هواکش فابریکی موتور را از جایش در بیاورید.این  هواکش باعث میشود موتور گاز خوره بیشتری داشته باشد و سرعت موتورسیکلت را  بیشتر کند.بخاطره کمبود موجودی رنگبندی آن به صورت رندم فرستاده میشود🔴معرفی ویدئویی محصول را در پایین این صفحه حتما تماشا کنید

چشم بسته بخرین وقتی نصبش کنی به قول اقای اکرمی با جشم.پوست و گوشتتون تغییر رو حس میکنید

1473 روز پیش ارسال پاسخ

حاجی وقتی وصل میکنی باید دوباره تنظیم کنی کاربرات رو ؟

1451 روز پیش ارسال پاسخ

سلام اره دوست من
ولی باید سوزن بوش کاربراتور رو
تنظیم سوخت کنی تا روی بنزین
مکشش بسازه

1225 روز پیش ارسال پاسخ

سلام منظورت چیه ؟

1138 روز پیش ارسال پاسخ

سلام رو هوندا 200 هم میشه؟

778 روز پیش ارسال پاسخ

آره مشتی برا همه طرح هوندا هست

99 روز پیش ارسال پاسخ

اقا من برا احسان تریل میخوام به کار میاد؟

1457 روز پیش ارسال پاسخ

به اپاچی 180 میخوره؟

1446 روز پیش ارسال پاسخ

اصفهان زرین شهر کچوییه پلاک 93

1426 روز پیش ارسال پاسخ

چجوری وصل میشه

1420 روز پیش ارسال پاسخ

به هواکش موتورت میخوره داداش

1207 روز پیش ارسال پاسخ

موجود کنید لطفا

1400 روز پیش ارسال پاسخ

چشم

414 روز پیش ارسال پاسخ

موجود کنید

1398 روز پیش ارسال پاسخ

سلام موجود کنید

1379 روز پیش ارسال پاسخ

شیراز روستای کیان آباد بعد از میانرود کوچه ی ده متری ارقمی فرعی اول سمت چپ درب دوم سمت راست

1376 روز پیش ارسال پاسخ

شاپورجان قبل کیان اباد

1029 روز پیش ارسال پاسخ

آقای اکبری سلام خواستم از این هواکش اسپرت ها بخرم اما موجود نبود لطفاً موحودش کنید

1321 روز پیش ارسال پاسخ

لطفاً موجود کنید

1320 روز پیش ارسال پاسخ

سلام بچه ها به قاب بغل کاری نداره برای انژکتور میخواستم

1194 روز پیش ارسال پاسخ

فرقی نمیکنه به انژکتور هم میخوره

1179 روز پیش ارسال پاسخ

آقای اکرمی پایه بلند موجود کنید

1169 روز پیش ارسال پاسخ

میرشه `منطقیه
اقا ما خریدیم تاثیر زیادی داشت روی صدای موتور موتورم هم از لحاظ صدا تقویت شد صداش مگسی شده هم از لحاض شتاب سرعت زودتر پر‌ میکنه ۲۰ثانیه زودتر از قبل

1145 روز پیش ارسال پاسخ

سلام روی سر عت و شتاب موتور تاثیر داره یا نه ؟

1136 روز پیش ارسال پاسخ

اره
هم روی سرعت وهم شتاب تاثیر زیادی داره
تا یکی نزاری رو موتور متوجه تغییر نمیشی
البته بعدش کاربرات باید تنظیم کنی.

1127 روز پیش ارسال پاسخ

اگه انژکتور باشه چی؟

640 روز پیش ارسال پاسخ

سلام چطور تنظیم میشه کاربراتور

466 روز پیش ارسال پاسخ

داداشمن خریدم موتورم خقه کرد نمیدونم چرا

1030 روز پیش ارسال پاسخ

سلام برا انژکتور میشه؟

1120 روز پیش ارسال پاسخ

بله

1095 روز پیش ارسال پاسخ

سلام ممنون از سایت خوب اکرم یدکی برای متور های انژکتوری اگه بزاری مشکل ایجاد نمیکنه

1108 روز پیش ارسال پاسخ

داداش ممنونم میشم جواب بدی روی آپاچی ۱۸۰ جوابه؟

1095 روز پیش ارسال پاسخ

پایه بلندش با پایه کوتاهش چه فرقی میکنه؟

1086 روز پیش ارسال پاسخ

کاربرات رو چجوری باید تنظیم کنیم

1065 روز پیش ارسال پاسخ

سوزن کاربرات تنظیم کن سوخت را زیاد کن

918 روز پیش ارسال پاسخ

سلام ، وقتی وصلش کنیم موتور صدای فس فس مکش هوا رو نمیده ؟

95 روز پیش ارسال پاسخ

آقا موجود کن
کار داریم😅

1065 روز پیش ارسال پاسخ

لطفا موجود کنید

1052 روز پیش ارسال پاسخ

آقا موجود کن

1052 روز پیش ارسال پاسخ

سلام ببخشید به طرح ویو (بیکلاج) میخوره موتورم گاز خورش بده میخاستم ببینم میشه یا نه؟؟

1034 روز پیش ارسال پاسخ

سلام آقا من موتورم انژکتور هست اگه وصل کنم تنظیم چیزی نمی خواهد ؟؟؟؟

1018 روز پیش ارسال پاسخ

خیر

918 روز پیش ارسال پاسخ

آقا من موتورم انژکتور هست اگه وصل کنم تنظیم چیزی نمی خواهد

1018 روز پیش ارسال پاسخ

به همتاز شکاری هم میخوره

963 روز پیش ارسال پاسخ

بله می خوره

918 روز پیش ارسال پاسخ

امکان شستن داره

905 روز پیش ارسال پاسخ

بله اما بهتره هوا بزنی

889 روز پیش ارسال پاسخ

آقای اکرمی و داداشا رو انژکتور نصب میشه

876 روز پیش ارسال پاسخ

رنگ قرمز موجوده؟

876 روز پیش ارسال پاسخ

سلام اگر آب بهش بخوره
برای موتور ضرر داره

871 روز پیش ارسال پاسخ

سلام من هواکش شما به دستم رسید خیلی ممنون ولی یک مشکلی داره وصل که کردم سوخت هم تنظیم کردم و بعد تو جاده که میخوام گاز بدم 1 ثانیه خفه بکنه مشکلش چیه؟

866 روز پیش ارسال پاسخ

من نصب کردم ولی درب بغلم جا نمیخوره چیکار کنم

865 روز پیش ارسال پاسخ

چنا سرعت اضافه میشه

863 روز پیش ارسال پاسخ

سلام.نفس موتور باز شده.حتما خرید کنید.

855 روز پیش ارسال پاسخ

اینجوری که توی فیلم نشون میده روی هر موتوری نصب نمیشه و دری بغل جانمیره
دقت کنید به فاصله کاربرات و محفظه هواکش موتورتون، اگر فاصلش مثل همین فیلم بود بخرید وگرنه باید مثل من بزاریدش توی محفظه هواکش موتورتون و به رابط خرطومی کاربراتور وصلش کنید

849 روز پیش ارسال پاسخ

برای مسیر های خاکی جوابه ؟

843 روز پیش ارسال پاسخ

به طرح کلیک میخوره

793 روز پیش ارسال پاسخ

یه چیزی هه که نخری پشیمونی

786 روز پیش ارسال پاسخ

سلام نمیشه ارزون تر موجود کنید مثل قارچی

754 روز پیش ارسال پاسخ

سلام آقای اکرمی رو هندا ۲۰۰ انژکتور میخوره و اینکه باید چطور تنظیم کنیم

753 روز پیش ارسال پاسخ

سلام برا هوندا ۲۰۰انژکتور میخوره؟

740 روز پیش ارسال پاسخ

سلام عشق داداش خوبی؟ داداش ۱۵۰ دارم پمپ شتاب دار ۲۰۰ روش میخوره ؟ تو قدرت و شتاب فرق میکنه؟

739 روز پیش ارسال پاسخ

سلام ببخشید میگم رو کاربرات ۲۵۰ هم نصب میشه؟

738 روز پیش ارسال پاسخ

داش منم موندم

137 روز پیش ارسال پاسخ

نه

38 روز پیش ارسال پاسخ

سلام چرا باطری گذاشتی بیرون مگه باطری سر جایش نباید باشه

720 روز پیش ارسال پاسخ

سلام آقای اکرمی لطفا برای من رنگ آبی شو بفرست

718 روز پیش ارسال پاسخ

چطوری باید کاربراتشو تنظیم کنیم?

714 روز پیش ارسال پاسخ

سلام آقای اکرمی من رنگ استیل شو می‌خواهم

704 روز پیش ارسال پاسخ

سلام روهندا 200انژکتورمیخوره بعدش باید تنظیم کنم چیزی شو یانه بی زحمت جواب بده

703 روز پیش ارسال پاسخ

بله به هواکش 200 می‌خوره ولی باید سوزن بوش که به سر کاربرات وصل هست رو تنظیم کنی

634 روز پیش ارسال پاسخ

سلام و با عرض ادب آقا این لوله هواکش اسپرت به کاربرات 200 میخوره

677 روز پیش ارسال پاسخ

کاش انتخاب رنگ داشت

671 روز پیش ارسال پاسخ

سلام اقا اکرمی خسته نباشید من اینو برا موتور گرفتم کاربراتم ۲۰۰هرکاری میکنم جا نمیره دهنش کوچیکه باید چیکار کنم

534 روز پیش ارسال پاسخ

سلام
تو قاب بغل هوندا 200انژکتور جا میشه؟

532 روز پیش ارسال پاسخ

سلام لطفا انتخاب رنگ بندی رو برای سایت فعال کنید
با تشکر❤️🙏

482 روز پیش ارسال پاسخ

سلام به طرح کلیک ۱۲۵ میخوره بی کلاج

465 روز پیش ارسال پاسخ

سلام به 150 انژکتور می خوره؟

460 روز پیش ارسال پاسخ

امکان داره جز هوا آب رو هم مکش کنه داخل ؟!آخه تو قاب بغل نصب میسه و تو روزای بارونی امکان داره آب وارد قاب بغل بشه

383 روز پیش ارسال پاسخ

میشه اگه موجود باشه درخواست کنیم چه رنگی بفرستید

372 روز پیش ارسال پاسخ

ببخشید روی موتور ۲۰۰ هم باید کاربراتور را تنظیم کنیم

345 روز پیش ارسال پاسخ

آقای اکرمی فیلتر بخار روغن موتور سیکلت هم موجود کنید
به هوندا بخوره

305 روز پیش ارسال پاسخ

نخرید
اصلا نخرید آشغال میگیره میره تو رینگ و پستان روغن سوزی میندازه جوری که یا بهتره به گم به شدتی که فقط باید سیلند و سر سیلندر و کاملا تعویض کنی

289 روز پیش ارسال پاسخ

حرف نباشه سیشتیر . من دارم بهترین هواکشه

150 روز پیش ارسال پاسخ

چرت و پرت میگی داداش😂

99 روز پیش ارسال پاسخ

اگر هم اشغال ازش رد بشه می‌ره تو کاربرات نه تو رینگ پیستون🤣🤣

54 روز پیش ارسال پاسخ

سلام آقای اکرمی اگه بدون ضمانت بگیری ممکن است که خراب در بیاد

226 روز پیش ارسال پاسخ

نه

150 روز پیش ارسال پاسخ

روی درب بغل فول انژکتور قابل نصب است

190 روز پیش ارسال پاسخ

معلومه

150 روز پیش ارسال پاسخ

سلام روی متین 200 انژکتور قابل نصب هستش

148 روز پیش ارسال پاسخ

رو کویر ۲۰۰ انژکتور ۱۴۰۴ نصب کنم تاخیر گاز نمیده؟ ریپ نمیزنه؟ خوب کار میکنه؟؟
اقا ما خریده بودیم ی مدل دیگه اصلا تاخیر گاز گرفته بود موتور باید خیلی گرم میشد تا کم تر میشد

80 روز پیش ارسال پاسخ

سلام روی موتور سیکلت بی کلاج هرم اسپید 130انژکتوری
قابل نصب بعد اینکه باید ای سی یو تنظیم شه یا نه

69 روز پیش ارسال پاسخ

سلام
من موتورم قاب بقلش انژکتوری هستش و همونجور که میدونید با قاب بقل عادی فرق داره ، جا میشه ؟

64 روز پیش ارسال پاسخ

باید هواکش عادی رو باز کنی تا جا بشه

58 روز پیش ارسال پاسخ

میشه برا من آبی بزارید لطفا.

51 روز پیش ارسال پاسخ

من موتورم ریپ میزد و هر کاری هم کردم خوب نشد ولی اینو که بستم دیگه ریپ نزد

44 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...