میرشه `منطقیه اقا ما خریدیم تاثیر زیادی داشت روی صدای موتور موتورم هم از لحاظ صدا تقویت شد صداش مگسی شده هم از لحاض شتاب سرعت زودتر پر میکنه ۲۰ثانیه زودتر از قبل
اینجوری که توی فیلم نشون میده روی هر موتوری نصب نمیشه و دری بغل جانمیره دقت کنید به فاصله کاربرات و محفظه هواکش موتورتون، اگر فاصلش مثل همین فیلم بود بخرید وگرنه باید مثل من بزاریدش توی محفظه هواکش موتورتون و به رابط خرطومی کاربراتور وصلش کنید
رو کویر ۲۰۰ انژکتور ۱۴۰۴ نصب کنم تاخیر گاز نمیده؟ ریپ نمیزنه؟ خوب کار میکنه؟؟ اقا ما خریده بودیم ی مدل دیگه اصلا تاخیر گاز گرفته بود موتور باید خیلی گرم میشد تا کم تر میشد
چشم بسته بخرین وقتی نصبش کنی به قول اقای اکرمی با جشم.پوست و گوشتتون تغییر رو حس میکنید
1473 روز پیش ارسال پاسخحاجی وقتی وصل میکنی باید دوباره تنظیم کنی کاربرات رو ؟
1451 روز پیش ارسال پاسخسلام اره دوست من
1225 روز پیش ارسال پاسخولی باید سوزن بوش کاربراتور رو
تنظیم سوخت کنی تا روی بنزین
مکشش بسازه
سلام منظورت چیه ؟
1138 روز پیش ارسال پاسخسلام رو هوندا 200 هم میشه؟
778 روز پیش ارسال پاسخآره مشتی برا همه طرح هوندا هست
99 روز پیش ارسال پاسخاقا من برا احسان تریل میخوام به کار میاد؟
1457 روز پیش ارسال پاسخبه اپاچی 180 میخوره؟
1446 روز پیش ارسال پاسخاصفهان زرین شهر کچوییه پلاک 93
1426 روز پیش ارسال پاسخچجوری وصل میشه
1420 روز پیش ارسال پاسخبه هواکش موتورت میخوره داداش
1207 روز پیش ارسال پاسخموجود کنید لطفا
1400 روز پیش ارسال پاسخچشم
414 روز پیش ارسال پاسخموجود کنید
1398 روز پیش ارسال پاسخسلام موجود کنید
1379 روز پیش ارسال پاسخشیراز روستای کیان آباد بعد از میانرود کوچه ی ده متری ارقمی فرعی اول سمت چپ درب دوم سمت راست
1376 روز پیش ارسال پاسخشاپورجان قبل کیان اباد
1029 روز پیش ارسال پاسخاغغ
1374 روز پیش ارسال پاسخآقای اکبری سلام خواستم از این هواکش اسپرت ها بخرم اما موجود نبود لطفاً موحودش کنید
1321 روز پیش ارسال پاسخلطفاً موجود کنید
1320 روز پیش ارسال پاسخسلام بچه ها به قاب بغل کاری نداره برای انژکتور میخواستم
1194 روز پیش ارسال پاسخفرقی نمیکنه به انژکتور هم میخوره
1179 روز پیش ارسال پاسخآقای اکرمی پایه بلند موجود کنید
1169 روز پیش ارسال پاسخمیرشه `منطقیه
1145 روز پیش ارسال پاسخاقا ما خریدیم تاثیر زیادی داشت روی صدای موتور موتورم هم از لحاظ صدا تقویت شد صداش مگسی شده هم از لحاض شتاب سرعت زودتر پر میکنه ۲۰ثانیه زودتر از قبل
سلام روی سر عت و شتاب موتور تاثیر داره یا نه ؟
1136 روز پیش ارسال پاسخاره
1127 روز پیش ارسال پاسخهم روی سرعت وهم شتاب تاثیر زیادی داره
تا یکی نزاری رو موتور متوجه تغییر نمیشی
البته بعدش کاربرات باید تنظیم کنی.
اگه انژکتور باشه چی؟
640 روز پیش ارسال پاسخسلام چطور تنظیم میشه کاربراتور
466 روز پیش ارسال پاسخداداشمن خریدم موتورم خقه کرد نمیدونم چرا
1030 روز پیش ارسال پاسخسلام برا انژکتور میشه؟
1120 روز پیش ارسال پاسخبله
1095 روز پیش ارسال پاسخسلام ممنون از سایت خوب اکرم یدکی برای متور های انژکتوری اگه بزاری مشکل ایجاد نمیکنه
1108 روز پیش ارسال پاسخداداش ممنونم میشم جواب بدی روی آپاچی ۱۸۰ جوابه؟
1095 روز پیش ارسال پاسخپایه بلندش با پایه کوتاهش چه فرقی میکنه؟
1086 روز پیش ارسال پاسخکاربرات رو چجوری باید تنظیم کنیم
1065 روز پیش ارسال پاسخسوزن کاربرات تنظیم کن سوخت را زیاد کن
918 روز پیش ارسال پاسخسلام ، وقتی وصلش کنیم موتور صدای فس فس مکش هوا رو نمیده ؟
95 روز پیش ارسال پاسخآقا موجود کن
1065 روز پیش ارسال پاسخکار داریم😅
لطفا موجود کنید
1052 روز پیش ارسال پاسخآقا موجود کن
1052 روز پیش ارسال پاسخسلام ببخشید به طرح ویو (بیکلاج) میخوره موتورم گاز خورش بده میخاستم ببینم میشه یا نه؟؟
1034 روز پیش ارسال پاسخسلام آقا من موتورم انژکتور هست اگه وصل کنم تنظیم چیزی نمی خواهد ؟؟؟؟
1018 روز پیش ارسال پاسخخیر
918 روز پیش ارسال پاسخآقا من موتورم انژکتور هست اگه وصل کنم تنظیم چیزی نمی خواهد
1018 روز پیش ارسال پاسخبه همتاز شکاری هم میخوره
963 روز پیش ارسال پاسخبله می خوره
918 روز پیش ارسال پاسخامکان شستن داره
905 روز پیش ارسال پاسخبله اما بهتره هوا بزنی
889 روز پیش ارسال پاسخآقای اکرمی و داداشا رو انژکتور نصب میشه
876 روز پیش ارسال پاسخرنگ قرمز موجوده؟
876 روز پیش ارسال پاسخسلام اگر آب بهش بخوره
871 روز پیش ارسال پاسخبرای موتور ضرر داره
سلام من هواکش شما به دستم رسید خیلی ممنون ولی یک مشکلی داره وصل که کردم سوخت هم تنظیم کردم و بعد تو جاده که میخوام گاز بدم 1 ثانیه خفه بکنه مشکلش چیه؟
866 روز پیش ارسال پاسخمن نصب کردم ولی درب بغلم جا نمیخوره چیکار کنم
865 روز پیش ارسال پاسخچنا سرعت اضافه میشه
863 روز پیش ارسال پاسخسلام.نفس موتور باز شده.حتما خرید کنید.
855 روز پیش ارسال پاسخاینجوری که توی فیلم نشون میده روی هر موتوری نصب نمیشه و دری بغل جانمیره
849 روز پیش ارسال پاسخدقت کنید به فاصله کاربرات و محفظه هواکش موتورتون، اگر فاصلش مثل همین فیلم بود بخرید وگرنه باید مثل من بزاریدش توی محفظه هواکش موتورتون و به رابط خرطومی کاربراتور وصلش کنید
برای مسیر های خاکی جوابه ؟
843 روز پیش ارسال پاسخبه طرح کلیک میخوره
793 روز پیش ارسال پاسخیه چیزی هه که نخری پشیمونی
786 روز پیش ارسال پاسخسلام نمیشه ارزون تر موجود کنید مثل قارچی
754 روز پیش ارسال پاسخسلام آقای اکرمی رو هندا ۲۰۰ انژکتور میخوره و اینکه باید چطور تنظیم کنیم
753 روز پیش ارسال پاسخسلام برا هوندا ۲۰۰انژکتور میخوره؟
740 روز پیش ارسال پاسخسلام عشق داداش خوبی؟ داداش ۱۵۰ دارم پمپ شتاب دار ۲۰۰ روش میخوره ؟ تو قدرت و شتاب فرق میکنه؟
739 روز پیش ارسال پاسخسلام ببخشید میگم رو کاربرات ۲۵۰ هم نصب میشه؟
738 روز پیش ارسال پاسخداش منم موندم
137 روز پیش ارسال پاسخنه
38 روز پیش ارسال پاسخسلام چرا باطری گذاشتی بیرون مگه باطری سر جایش نباید باشه
720 روز پیش ارسال پاسخسلام آقای اکرمی لطفا برای من رنگ آبی شو بفرست
718 روز پیش ارسال پاسخچطوری باید کاربراتشو تنظیم کنیم?
714 روز پیش ارسال پاسخسلام آقای اکرمی من رنگ استیل شو میخواهم
704 روز پیش ارسال پاسخسلام روهندا 200انژکتورمیخوره بعدش باید تنظیم کنم چیزی شو یانه بی زحمت جواب بده
703 روز پیش ارسال پاسخبله به هواکش 200 میخوره ولی باید سوزن بوش که به سر کاربرات وصل هست رو تنظیم کنی
634 روز پیش ارسال پاسخسلام و با عرض ادب آقا این لوله هواکش اسپرت به کاربرات 200 میخوره
677 روز پیش ارسال پاسخکاش انتخاب رنگ داشت
671 روز پیش ارسال پاسخسلام اقا اکرمی خسته نباشید من اینو برا موتور گرفتم کاربراتم ۲۰۰هرکاری میکنم جا نمیره دهنش کوچیکه باید چیکار کنم
534 روز پیش ارسال پاسخسلام
532 روز پیش ارسال پاسختو قاب بغل هوندا 200انژکتور جا میشه؟
سلام لطفا انتخاب رنگ بندی رو برای سایت فعال کنید
482 روز پیش ارسال پاسخبا تشکر❤️🙏
سلام به طرح کلیک ۱۲۵ میخوره بی کلاج
465 روز پیش ارسال پاسخسلام به 150 انژکتور می خوره؟
460 روز پیش ارسال پاسخامکان داره جز هوا آب رو هم مکش کنه داخل ؟!آخه تو قاب بغل نصب میسه و تو روزای بارونی امکان داره آب وارد قاب بغل بشه
383 روز پیش ارسال پاسخمیشه اگه موجود باشه درخواست کنیم چه رنگی بفرستید
372 روز پیش ارسال پاسخببخشید روی موتور ۲۰۰ هم باید کاربراتور را تنظیم کنیم
345 روز پیش ارسال پاسخآقای اکرمی فیلتر بخار روغن موتور سیکلت هم موجود کنید
305 روز پیش ارسال پاسخبه هوندا بخوره
نخرید
289 روز پیش ارسال پاسخاصلا نخرید آشغال میگیره میره تو رینگ و پستان روغن سوزی میندازه جوری که یا بهتره به گم به شدتی که فقط باید سیلند و سر سیلندر و کاملا تعویض کنی
حرف نباشه سیشتیر . من دارم بهترین هواکشه
150 روز پیش ارسال پاسخچرت و پرت میگی داداش😂
99 روز پیش ارسال پاسخاگر هم اشغال ازش رد بشه میره تو کاربرات نه تو رینگ پیستون🤣🤣
54 روز پیش ارسال پاسخسلام آقای اکرمی اگه بدون ضمانت بگیری ممکن است که خراب در بیاد
226 روز پیش ارسال پاسخنه
150 روز پیش ارسال پاسخروی درب بغل فول انژکتور قابل نصب است
190 روز پیش ارسال پاسخمعلومه
150 روز پیش ارسال پاسخسلام روی متین 200 انژکتور قابل نصب هستش
148 روز پیش ارسال پاسخرو کویر ۲۰۰ انژکتور ۱۴۰۴ نصب کنم تاخیر گاز نمیده؟ ریپ نمیزنه؟ خوب کار میکنه؟؟
80 روز پیش ارسال پاسخاقا ما خریده بودیم ی مدل دیگه اصلا تاخیر گاز گرفته بود موتور باید خیلی گرم میشد تا کم تر میشد
سلام روی موتور سیکلت بی کلاج هرم اسپید 130انژکتوری
69 روز پیش ارسال پاسخقابل نصب بعد اینکه باید ای سی یو تنظیم شه یا نه
سلام
64 روز پیش ارسال پاسخمن موتورم قاب بقلش انژکتوری هستش و همونجور که میدونید با قاب بقل عادی فرق داره ، جا میشه ؟
باید هواکش عادی رو باز کنی تا جا بشه
58 روز پیش ارسال پاسخمیشه برا من آبی بزارید لطفا.
51 روز پیش ارسال پاسخمن موتورم ریپ میزد و هر کاری هم کردم خوب نشد ولی اینو که بستم دیگه ریپ نزد
44 روز پیش ارسال پاسخدیدگاه خود را بنویسید