سلام و احترام به شما کاربر عزیز، اکرمی یدکی این محدودیت رو بخاطره مشتری هاش اعمال کرده، برای مثال فردی از سایت مبلغ 50 تومان خرید میکند که هزینه بسته بندی،بیمه و حمل و نقل این مشتری میشود 49 تومان، این اصلا اقتصادی نیست که مشتری 50 تومان خرید کند و 49 تومان هزینه ارسال بدهد،بخاطره همین این محدودیت اعمال شده دوست عزیز...
خیلی بده نمیشه کمتر از ۱۰۰تومن سفارش داد
1255 روز پیش ارسال پاسخسلام و احترام به شما کاربر عزیز، اکرمی یدکی این محدودیت رو بخاطره مشتری هاش اعمال کرده، برای مثال فردی از سایت مبلغ 50 تومان خرید میکند که هزینه بسته بندی،بیمه و حمل و نقل این مشتری میشود 49 تومان، این اصلا اقتصادی نیست که مشتری 50 تومان خرید کند و 49 تومان هزینه ارسال بدهد،بخاطره همین این محدودیت اعمال شده دوست عزیز...
1255 روز پیش ارسال پاسخکاملا درسته وقتی قراره کلی هزینه پستی بدیم لااقل چند تا جنس سفارش بدین که هزینه پست باهم یکی باشه این به نفع من خریدار هست
160 روز پیش ارسال پاسختست نصبشو هم بزارید
1250 روز پیش ارسال پاسخاره بزاره
1198 روز پیش ارسال پاسخواقعا بزار
1075 روز پیش ارسال پاسخالان من میخوام رنگ مشکیشو سفارش بدم کو گزینش نیستش دسته بندی فعال کن داداش
1195 روز پیش ارسال پاسخیه سوال فکر منو درگیر خودش کرده اقای اکرمی این ابروی برای راهنمای چراق گرد هست یا چهارگوش؟ اگر جواب بدین ممنون میشم
1182 روز پیش ارسال پاسخدوست عزیز روش نوشته CG خب میشه برای راهنمای گرد🤦♂️
1164 روز پیش ارسال پاسخبرای چراق گرد است یا چهار گوش
1182 روز پیش ارسال پاسخسلام راهنما زنبوری نیستش چرا
1150 روز پیش ارسال پاسخموجود کنید آقای اکرمی
768 روز پیش ارسال پاسخآقای اکرمی سلام درود این ابرویی چراغ سی جی با گیج روغن سایکلو موجود نمی کنین؟
763 روز پیش ارسال پاسخداداش من سفارش دادم قرمزشو بفرست اگه نداشتی استیل یا مشکیو بفرس
506 روز پیش ارسال پاسخآبی نفرستی خواهشاً
عشقی❤️
خسته نباشی آقای اکرمی پک چهار عددی هستش ؟
80 روز پیش ارسال پاسخدیدگاه خود را بنویسید