در این سیم کشی به صورت فابریکی رله شتاب نصب شده که به صورت استاندارد و بی ضرر، برق موتورسیکلت را به منظوره افزایش شتاب و سرعت موتورسیکلت قوی میکند.🔴معرفی ویدئویی محصول را در پایین این صفحه حتما تماشا کنید
Your browser does not support HTML5 video.
سلام دنده شمار هم داره ؟
خیر باید از سایت سرچ کنید دسته سیم دنده شمار دار
قیمتاتون عالیه واقعن خوبه
سلام داداش میتونین آموزش وصل کردنش بزارید
سلام و خسته نباشید خدمت آقای اکرمی عزیز جسارتا روی موتور های چراغ گرد CG هم میخوره.
سلام ببخشید من شارژم نره و ۵ سیمه کدوم رو بیاد سفارش بدم ۱۲۵cg
سلام آموزش فصل کردنش هم میگذارید
برای 200میشه
برای هوندا تکتاز ۱۲۵ مدل ۸۲ میشه ؟؟
سلام بر دوستان اگه میخواین سیم کشی بخرین بهترین مورد هستش من خریدم راضیم هستم به خاطر رله هم یه شتاب متوسطی میده
سلام استارتیش واسه کیلومتر و قلوه اینا سوکت داره یا سیم دونه ای گذاشتن
میشه آموزش نصب روبزارین
واسه ویو استارتی ۱۳۵ هم نصب میشه؟؟
داداش جواب بده ناموسن ، برا هندا ۲۰۰ خوبه؟
رله شتاب روی سیم هندلی هم هست؟ یا فقط استارتی
همه کارگاه ها میتونن وصلش کنن
مدل استارتی دنده شمار هم داره؟
سلام سوکت دزد گیر هم داره مثل قبلی؟؟
سیم کشی راهنما هم داره
سیم کشی چند سیمه؟
میشه رله شتاب با ترانزیستور اوانس ریچارد نصب کرد اتفاقی نمیوفته
سلام این سیم کشی بهتر است یا سیم کشی رهرویی که گزاشتین توسایت یا. تکتازی
سلام داداش سوکت کیلومتر نداره برا وصل کردن کیلومتر تو ویدیو دیدم نداشت
برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمهی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمهی ادامه کلیک کنید.
سلام دنده شمار هم داره ؟
1381 روز پیش ارسال پاسخخیر باید از سایت سرچ کنید دسته سیم دنده شمار دار
1047 روز پیش ارسال پاسخقیمتاتون عالیه واقعن خوبه
1380 روز پیش ارسال پاسخسلام داداش میتونین آموزش وصل کردنش بزارید
1148 روز پیش ارسال پاسخسلام و خسته نباشید خدمت آقای اکرمی عزیز جسارتا روی موتور های چراغ گرد CG هم میخوره.
1039 روز پیش ارسال پاسخسلام ببخشید من شارژم نره و ۵ سیمه کدوم رو بیاد سفارش بدم ۱۲۵cg
1033 روز پیش ارسال پاسخسلام آموزش فصل کردنش هم میگذارید
1030 روز پیش ارسال پاسخبرای 200میشه
1003 روز پیش ارسال پاسخبرای هوندا تکتاز ۱۲۵ مدل ۸۲ میشه ؟؟
971 روز پیش ارسال پاسخسلام بر دوستان اگه میخواین سیم کشی بخرین بهترین مورد هستش من خریدم راضیم هستم به خاطر رله هم یه شتاب متوسطی میده
902 روز پیش ارسال پاسخسلام
865 روز پیش ارسال پاسخاستارتیش واسه کیلومتر و قلوه اینا سوکت داره یا سیم دونه ای گذاشتن
میشه آموزش نصب روبزارین
754 روز پیش ارسال پاسخواسه ویو استارتی ۱۳۵ هم نصب میشه؟؟
726 روز پیش ارسال پاسخداداش جواب بده ناموسن ، برا هندا ۲۰۰ خوبه؟
705 روز پیش ارسال پاسخرله شتاب روی سیم هندلی هم هست؟ یا فقط استارتی
658 روز پیش ارسال پاسخهمه کارگاه ها میتونن وصلش کنن
620 روز پیش ارسال پاسخمدل استارتی دنده شمار هم داره؟
590 روز پیش ارسال پاسخسلام سوکت دزد گیر هم داره مثل قبلی؟؟
574 روز پیش ارسال پاسخسیم کشی راهنما هم داره
375 روز پیش ارسال پاسخسیم کشی چند سیمه؟
357 روز پیش ارسال پاسخمیشه رله شتاب با ترانزیستور اوانس ریچارد نصب کرد اتفاقی نمیوفته
216 روز پیش ارسال پاسخسلام این سیم کشی بهتر است یا سیم کشی رهرویی که گزاشتین توسایت یا. تکتازی
193 روز پیش ارسال پاسخسلام داداش سوکت کیلومتر نداره برا وصل کردن کیلومتر تو ویدیو دیدم نداشت
161 روز پیش ارسال پاسخدیدگاه خود را بنویسید