سلام ممنون از کادر اکرمی یدکی . شیر بنزین هم زیباس و هم کیفیت خیلی بالایی داره. من یه موردی که توی شیر بنزین دنبالش بودم این بود که باید محفظه زیرش راحت با اچار 10 باز بشه و هر از گاهی تمیزش کنم .تا اشغال به فیلتر بنزین و کاربرات نرسه ، خوشبختانه اچار خورش خوبه و فقط درب پایین شیر بنزین رو خیلی محکم نکنید هرز میشه . تجربه شخصی در استفاده این بود
کیفیت عالی
508 روز پیش ارسال پاسخسلام ویدیوش رو چرا نذاشتین؟
507 روز پیش ارسال پاسخروراست هم جوابه
458 روز پیش ارسال پاسخسلام چرا رینگ وپیستون ماراتون رو موجود نمی کنید؟
343 روز پیش ارسال پاسخسلام فروش لوازم یدکی. تمام برنده. ها با بهترین قیمت
334 روز پیش ارسال پاسخویدئو بذار
237 روز پیش ارسال پاسخسلام این مهره کوچیکه یا بزرگ!
208 روز پیش ارسال پاسخسلام ممنون از کادر اکرمی یدکی .
205 روز پیش ارسال پاسخشیر بنزین هم زیباس و هم کیفیت خیلی بالایی داره. من یه موردی که توی شیر بنزین دنبالش بودم این بود که باید محفظه زیرش راحت با اچار 10 باز بشه و هر از گاهی تمیزش کنم .تا اشغال به فیلتر بنزین و کاربرات نرسه ، خوشبختانه اچار خورش خوبه و فقط درب پایین شیر بنزین رو خیلی محکم نکنید هرز میشه .
تجربه شخصی در استفاده این بود
دیدگاه خود را بنویسید