جاپایی سوم بزرگ پک 2 عددی کد 14700632

2,054,000
1,764,000 تومان
15%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
گارانتی
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
تاریخ آخرین بروزرسانی قیمت
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
بنر اسنپ پی

این محصول از لوله های ضخیم با وزن سنگین ساخته شده است که روی آن آبکاری بسیار خوبی انجام شده است،این محصول هم جاپایی هست و در زمان تصادف به صورت گارد عمل کرده و نمیگذارد موتورسیکلت و سرنشین آسیب ببیند.،دقت داشته باشید قیمت درج شده، قیمت 2 عدد که صورت چپ و راست است میباشد و برای شما ارسال میشود.🔴معرفی ویدئویی محصول را در پایین این صفحه حتما تماشا کنید

سلام.خوبه ولی یه ایرادی که داره (خورجین)نمیشه گزاشت

667 روز پیش ارسال پاسخ

دوست عزیز ما چک‌ کردیم به راحتی جورجین هم نصب میشه روش

654 روز پیش ارسال پاسخ

امکانش نیست که بشه پایین تر بستش که بشه از جاپایی دوم هم استفاده کرد یا از تولید کنندش بخوایین که یک مقدار قوص دار طراحی کنن که بشه از جاپایی عقب هم استفاده کرد مستقیم میاد بده

653 روز پیش ارسال پاسخ

برای موتورهای cgl هم میشه نصب کرد

628 روز پیش ارسال پاسخ

کاش قیمت کمی 👇 تر بود.

493 روز پیش ارسال پاسخ

سلام‌بنده‌یک‌جفت‌سپرعقب‌هوندا۱۲۵میخوام‌لطفابابنده‌تماس‌بگیرید

476 روز پیش ارسال پاسخ

چشم🤣

444 روز پیش ارسال پاسخ

سلام
واسه مدل های شکاری یا سی جی ال هم میشه استفاده کرد

381 روز پیش ارسال پاسخ

نمی‌دونم ولی یکی از دوستان ما روی باکسر نصب کرده بود

101 روز پیش ارسال پاسخ

من به عنوان گارد بغل بستم رو موتورم به همراه گارد باتومی چند بار تو زمستون زمین خوردم مطمئنم اگه نبود پام یا میشکست یا ضرب شدید می خورد. عالیه.
یکم برای نصب لازم بود میزونش کنم با لوله داربست تو صافکاری مجبور شدیم دو نفری خمش کنیم زور یک نفر نمیرسید.

102 روز پیش ارسال پاسخ

لطفا راهنمایی کنید آیا میشه روی موتور Cgl نصب کرد اینو
فابریکی سی جی ال خیلی سخت گیر میاد.

97 روز پیش ارسال پاسخ

اگه یه گارد باتومی بنلی هم ببندید دقیقا هم راستای هم دیگه قرار می گیرن و وقتی زمین می خورید به شکل قابل توجهی از شدت ضربه ای که وزن موتور به پا وارد می کنه کم می کنن طوری که تقریبا محاله ساق پات یا زانوت بشکنه فقط یکم ضرب می خوره.
من پیک اسنپم و خیلی وقتا رو جک بغل راحت می شینم روی پا رکاب و مثل صندلی می مونه.
اگه موتور استارتی دارید چون پا رکاب به پیچ میل تنه بسته میشه موقعی که می خواید پوسته دنده زنجیر رو باز کنید برای تمیز کاری حتما باید پیچ میل تنه رو باز کنید.
کیفیت کار بالاست هم محکمه هم آبکاری خوب داره ولی بازم قسمت کف پای جا پایی موقع بارون یکم زنگ میزنه که خیلی کمه ولی خب هست دیگه...بهتره یکم کیلر بزنید که ضد آب بشه.
در کل ۹ میدم بهش از ۱۰.

33 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...