قلوه طرح اپاچی بدونه کتی هوندا شرکتی کد54453415

ماهیچه،مچی

1,253,000
993,000 تومان
21%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
مدل
مدل را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
تاریخ آخرین بروزرسانی قیمت
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
بنر اسنپ پی

​​​​​​​​​اقا قلوه های فابریکی هندا یه بدی داره که خیلی محدوده فقط یه سوبالا پایین بهت میده و تمام اما این قلوه ها علاوه بر جلوه زیبایی هم که داره کلی بهت آپشن میده مثلا...این پک شامل قلوه های چپ و راست،کتی های کلاج و ترمز،دسته فرمان میباشد که اپشنن هایی نظیر:قطع کن.سو بالا پایین.راهنمای فشاری.چراغ سلام.چراغ کوچک.شاسی های نرم بوق و استارت و کلی اپشن های دیگه.قابل نصب بر روی هندا های 125.150.200cc.چه انژکتوری و چه کابراتوری.🔴معرفی ویدئویی محصول را در پایین این صفحه حتما تماشا کنید

کاملش با کتی های کللاج ترمز ۱۹۸ تومان هست یا نه؟

1496 روز پیش ارسال پاسخ

روی ۱۲۵ میخوره

1417 روز پیش ارسال پاسخ

آرع

1227 روز پیش ارسال پاسخ

سلام این کیفیتش مثل همون ستش هست ممنون راهنمایی کنین

1271 روز پیش ارسال پاسخ

بله هست

1136 روز پیش ارسال پاسخ

جفت 262هزار تومان یا تکی

1224 روز پیش ارسال پاسخ

جفت هست یا تکی

1224 روز پیش ارسال پاسخ

سلام

1224 روز پیش ارسال پاسخ

سلام با دسته کلاج و ترمز هم میدین

1182 روز پیش ارسال پاسخ

دوعدد هست ؟

1137 روز پیش ارسال پاسخ

موجود هست یا نه ؟

1123 روز پیش ارسال پاسخ

میگم هر یه جفتش ۳۶۵ تومن هست؟

1115 روز پیش ارسال پاسخ

سلام
با دسته خرمز و کلاچه؟

1113 روز پیش ارسال پاسخ

نه داداش
فقط قلوه است و دسته نداره
ولی کاملش هم تو سایت هست
بگردی پیدا میکنی

1108 روز پیش ارسال پاسخ

داداش ب لیفان 200میخوره

1086 روز پیش ارسال پاسخ

بله میخوره

1045 روز پیش ارسال پاسخ

دکمه جفت راهنما داره؟

1028 روز پیش ارسال پاسخ

داداش‌اون‌با‌لا‌زده‌مدل‌شو‌بزن‌روش‌‌می‌یا‌ره‌جفت‌مخای‌یا‌تک

995 روز پیش ارسال پاسخ

سلام اهنیه یا پلاستیکی

988 روز پیش ارسال پاسخ

پلاستیکی

323 روز پیش ارسال پاسخ

اینا سوکت دارن و برای استفاده از اینا از چه سیم کشی باید استفاده کرد سوکت ها به هم بخورن

987 روز پیش ارسال پاسخ

اینا سوکت انژکتور میخوره بهشون

881 روز پیش ارسال پاسخ

دکمه جفت راهنما داره؟

934 روز پیش ارسال پاسخ

نه
نداه

919 روز پیش ارسال پاسخ

اره برای جفت راهنماش باید همون اهرم راهنما رو به داخل فشار بدی

65 روز پیش ارسال پاسخ

میشه بجای قطع کن جفت راهنما بگزاریم

609 روز پیش ارسال پاسخ

سلام آقای اکرمی توی یوتیوب فقت زاهرش گذاشتی طرز نسبش نزاشتی

546 روز پیش ارسال پاسخ

سلام ببخشید این برند ش تکنو هست؟

501 روز پیش ارسال پاسخ

آقای اکرمی جفت راهنما نداره

497 روز پیش ارسال پاسخ

سیم کشی متفاوت میخواد یا همان سیم کشی فابریکی کافیه

442 روز پیش ارسال پاسخ

اقا اکرمی تکی موجود کن

425 روز پیش ارسال پاسخ

روی موتور رهرو 125 هم قابل نصب هست

424 روز پیش ارسال پاسخ

لطفا موجودش کنید

411 روز پیش ارسال پاسخ

سلام
لطفاً قلوه سمتی که بوق و چراغ سلام داره رو موجود کنید
باتشکر.

351 روز پیش ارسال پاسخ

سلام قسمت استارت روهم چند تا سیم دارند فقط استارت

294 روز پیش ارسال پاسخ

سلام به موتور پرواز ۱۲۵ میخوره کتی هاشو نمیخام عوض کنم

215 روز پیش ارسال پاسخ

بعد سیم گاز طرف استارت میره داخل این قلوه های شما؟؟

215 روز پیش ارسال پاسخ

مدل بوق فقط واسه سمت چپ هست یا برای سمت چپ و راست هست

212 روز پیش ارسال پاسخ

موتور های سال ۱۴۰۴ کلید چراغ رو قلوه نداره فیلمتون رو بروز کنید

193 روز پیش ارسال پاسخ

میشه به جای این کتی ها از کتی های فابریکی مشکی استفاده کرد؟

119 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...