لامپ فابریکی امگا پایه (CDI) کد 039

خرید قسطی وجود دارد.لامپ امگا

1,107,000
703,000 تومان
37%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
گارانتی
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
تاریخ آخرین بروزرسانی قیمت
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
بنر اسنپ پی

دقت کنید این محصول نسخه‌ چین اصل هست و طول عمر بسیار زیادی دارد و محصولاتی که با قیمت پایین تر عرضه میگردد در بازار نسخه پاکستانی بوده و طول عمر 1 هفته ای دارد(خودمون تست گرفتیم بعد از 1 هفته تمام ال ای دی هاش یا بعضی از ال ای دی ها میسوزد).روشنایی بی‌نقص در تاریکی را با لامپ اُمگا  تجربه کنید! این لامپ با مصرف انرژی کم و عمر طولانی، همواره نوری درخشان و ایمن فراهم می‌کند. با نصب آسان و طراحی منحصر به فرد، تضمین می‌کنیم که رانندگی شما در شب به تجربه‌ای دلپذیر و ایمن تبدیل شود. همین حالا خرید کنید و نور جدیدی به مسیرتان ببخشید!.دقت داشته باشید این لامپ به صورت کاملا فابریکی و بدون نیاز به هیچ تغییری،بر روی موتورسیکلت شما نصب میشود🔴معرفی ویدئویی محصول را در پایین این صفحه حتما تماشا کنید

سلام آقای اکرمی لطفا برای پایه h4 هم موجود کن

549 روز پیش ارسال پاسخ

پلیسی نداره؟

549 روز پیش ارسال پاسخ

سلام . چند وات هست . برا موتور بهمن هم میشه سوار کرد ؟

548 روز پیش ارسال پاسخ

سلام برای همه موتورا قابل نصب هست

531 روز پیش ارسال پاسخ

سلام آقای اکرمی این بدون باتری کار می‌کنه یا نه بعد هیچ ضرری هم برای سیم کشی برق موتور ندارع

484 روز پیش ارسال پاسخ

سلام نور بالا داره؟؟؟

404 روز پیش ارسال پاسخ

سلام با بدون باتری کار میکنه؟

548 روز پیش ارسال پاسخ

کار میکنه ولی نورش حد اکثرش نیس

531 روز پیش ارسال پاسخ

سلام خسته نباشید باتری باید تا چه توانی باشه که بتونمی استفاده خوب ازش بکنیم؟

216 روز پیش ارسال پاسخ

سلام مگه باتری هم میخواد

548 روز پیش ارسال پاسخ

نه صلواتی روشن میشه

531 روز پیش ارسال پاسخ

🤣🤣👍

508 روز پیش ارسال پاسخ

سلام داداش سایتت بدرد نمیخوره خیلی نت میره لطفا درستش کن

548 روز پیش ارسال پاسخ

اولندش به سایت اکرمی توهین نکن دومندش نت قهوه یی تو اخرش بود اومدی تو سایت تموم شد به سایت اکرمی هیچ ربطی نداره صب تا شب تو سایت اکرمی بگردی 80 مگ هم نمیشه

531 روز پیش ارسال پاسخ

به لامپ ال ای دی های دور کاسه چراغ پرواز آسیب نمیزنه؟

547 روز پیش ارسال پاسخ

فدات بشم منم پرواز200 دارم ببین اون دیلایت های دورش کلید چراغ کوچیک هست کلا سیمش جدا هست از نور پایین و بالا یعنی وقتی چراغ نور پایینت رو روشن میکنی اون دیلایت خاموش میشه اصلا خراب نمیشه بعدشم سایت اکرمی چراغ های استاندار با توان مصرفی بهینه و مخصوص موتور ها رو موجود میکنه خیالت راحت باشه هیچ مشکلی برات ایجاد نمیشه تهیش کن

531 روز پیش ارسال پاسخ

دمت گرم مشتی

528 روز پیش ارسال پاسخ

با جایگزین کار میکنه

546 روز پیش ارسال پاسخ

سلام برای ماشین پراید لطفاً موجود کنید اطلاع بدید لطفاً اگه موجود کردین ممنون

545 روز پیش ارسال پاسخ

سلام پلیسی نداره؟

544 روز پیش ارسال پاسخ

بدون باتری کار میکنه

544 روز پیش ارسال پاسخ

اره

533 روز پیش ارسال پاسخ

پریروز میخواستم سفارش بدم 188 تومن بود چرا آلان 230 تومنه😐

540 روز پیش ارسال پاسخ

دولت خایه مال ایران همینه دیگه چیز بیشتری ازش انتضار داری

531 روز پیش ارسال پاسخ

الان 360 تومنه😂

419 روز پیش ارسال پاسخ

😂😂

399 روز پیش ارسال پاسخ

الان430

365 روز پیش ارسال پاسخ

الانم ۵۳۰ تومنه

56 روز پیش ارسال پاسخ

سلام
آقا این بدون فن کار میکنه نمیسوزه؟

532 روز پیش ارسال پاسخ

آقا سلام با جایگزین باتری کار میکنه؟

530 روز پیش ارسال پاسخ

با مبدل باتری کار میکنه؟

530 روز پیش ارسال پاسخ

سلام روی کاسه چراغ GTO نصب میشه؟

530 روز پیش ارسال پاسخ

سلام به باکسر میخوره یا نه؟!

529 روز پیش ارسال پاسخ

سلام اگه به باتری وصل نباشه و برق از شارژر بهش برسه میسوزه؟

527 روز پیش ارسال پاسخ

سلام بدون باطری کار میکنه یانه

526 روز پیش ارسال پاسخ

چیپ مولد نور لامپ رشته ای هست یا ال آی دی سی او بی یا سی ار اس؟؟ محدودیت تولید حرارت دارم .

524 روز پیش ارسال پاسخ

برای موتور بدون باطری امکان سوختنش هست؟

515 روز پیش ارسال پاسخ

سلام ببخشید دو رنگ هست

512 روز پیش ارسال پاسخ

سلام داداش حرف نداره کالاهاتون
یه سوال هردوتاش همزمان هم روشن میشه یا ترکیبی فلش خور باشن

512 روز پیش ارسال پاسخ

نه داداش سفیدش به سیم نور پایین وصل میشه زردش به نور بالا

356 روز پیش ارسال پاسخ

سلام با جایگزین باتری کار می‌کنه

510 روز پیش ارسال پاسخ

سلام خسته نباشید
مرسی از سایت و محصولات خوبتون حرف ندارید
۳ تا سوال
اول اینکه با بوبین کار میکنه و نمیسوزه ؟
دوم جایگزین باطری بندازم اوکیه یا حتما باطری باید باشه ؟
سومم رو کدوم نورش بهتره ؟

508 روز پیش ارسال پاسخ

برا ماشین رانا میشه استفاده کرد؟ یا اینکه واتش فرق میکنه؟

496 روز پیش ارسال پاسخ

سلام با جایگزین باتری کار می‌کنه

495 روز پیش ارسال پاسخ

سلام این لامپ رو با خود بوبین چراغ بدون باتری میشه استفاده کرد

477 روز پیش ارسال پاسخ

اگه بدون باطری کارکنه یا با جایگزین باطری و پلیسی داشته باشه خدا هست

473 روز پیش ارسال پاسخ

عالی بود من خرید کردم

464 روز پیش ارسال پاسخ

سلام این لامپ رو می‌شه نور پایین و بالاش برعکس بشه
تو نور بالا سفید با‌شه
برعکس ببندی میشه

464 روز پیش ارسال پاسخ

سلام آقای اکرمی یدکی با جایگزین باطری روش میشه

445 روز پیش ارسال پاسخ

با جایگزین باطری کار میکنه؟

398 روز پیش ارسال پاسخ

طول عمر چراغ چقدر هست ؟

397 روز پیش ارسال پاسخ

تست نور بزارید لطفاً

395 روز پیش ارسال پاسخ

داداش به موتور سی جی میشه وصلش کنیم؟

374 روز پیش ارسال پاسخ

به کاسه چراغ cg میخوره؟
پایه هاش فرق نمیکنه؟

356 روز پیش ارسال پاسخ

میشه به cG وصل کرد

330 روز پیش ارسال پاسخ

به موتور سی جی میخوره ?

330 روز پیش ارسال پاسخ

سلام واقعا خوبه دستت درد نکنه

310 روز پیش ارسال پاسخ

سلام. من خریدم. خوبه.
رنگ زردش برام نور پایین و سفید بالاست

293 روز پیش ارسال پاسخ

برای شوکا ۱۲۵ مناسبه

289 روز پیش ارسال پاسخ

سلام.ما خریدیم و راضی هستیم خداروشکر

269 روز پیش ارسال پاسخ

سلام
20روز کارکرد بعد افتاد به قطع وصلی ، روی چنتا موتور باتری دار هم تست کردم بازهم اینطوره

235 روز پیش ارسال پاسخ

سلام خسته نباشید
چه باتری با چه حجمی باید بندازیم که اینو نسوزمه و نور خوبی ازش بگیریم
من تازه میخام موتورم رو سیم کشی کنم و باتری بگیرم

234 روز پیش ارسال پاسخ

سلام آقای اکرمی خسته نباشید این لامپ به مدل موتور طرح ویو میشه استفاده کرد

232 روز پیش ارسال پاسخ

سلام به هندا ویو اصلی هم میخوره؟

223 روز پیش ارسال پاسخ

سلام روی موتورم انداختم ، نور زرد و نور سفید راحت با دکمه چراغ عوض میشه و از خریدم راضی ام. اگه هر بلایی سرش بیاد ، دیگه هدلایت جنس خوب میندازم ، ممنون از اکرمی یدکی

197 روز پیش ارسال پاسخ

نورش مثل تو ویدیو؟

64 روز پیش ارسال پاسخ

نورش مثله تو ویدیو؟

64 روز پیش ارسال پاسخ

سلام نورش مثل تو کلیپه؟

64 روز پیش ارسال پاسخ

سلام
موتور من نیکتاز هست و دکمه نوربالا نداره
این چراغ که دوحالت داره ، تو این موتور کار میکنه ؟
یعنی هردو حالتش کار میکنه ؟

61 روز پیش ارسال پاسخ

سلام خسته نباشید این نوع مدل به مدل طرح ویو کریستال می خوره

51 روز پیش ارسال پاسخ

سلام موتور من چراغش روشنه همیشه به کار میاد؟

35 روز پیش ارسال پاسخ

سلام برای روی ۲۰۰ نیکتاز هم میشه نصب کرد؟

34 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...