سلام روی هر موتور میشه مشکل نمیشه
داش روی یاماها ۱۰۰هم نصب میشه خیالت تخت
به اگزوز نمیخوره؟
نه
آره
سلام داداش به موتور 125میشه
آره داداش
سلام داداش خسته نباشی روی مینی کراس هم بسته میشه
سلام داداش روی ۲۰۰ هرهندلی میمدازم کج میکنه
چون هوندا 200 کمپرس و حجم بالایی داره و هندل استحکام نیاز برای هندل کردن انجین نداره از استارت استفاده کنی بهتره
هزینه ارسال چقدع داداش
برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمهی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمهی ادامه کلیک کنید.
سلام روی هر موتور میشه مشکل نمیشه
1197 روز پیش ارسال پاسخداش روی یاماها ۱۰۰هم نصب میشه خیالت تخت
1138 روز پیش ارسال پاسخبه اگزوز نمیخوره؟
965 روز پیش ارسال پاسخنه
768 روز پیش ارسال پاسخآره
580 روز پیش ارسال پاسخسلام داداش به موتور 125میشه
759 روز پیش ارسال پاسخآره داداش
725 روز پیش ارسال پاسخسلام داداش خسته نباشی روی مینی کراس هم بسته میشه
758 روز پیش ارسال پاسخسلام داداش روی ۲۰۰ هرهندلی میمدازم کج میکنه
507 روز پیش ارسال پاسخچون هوندا 200 کمپرس و حجم بالایی داره و هندل استحکام نیاز برای هندل کردن انجین نداره از استارت استفاده کنی بهتره
404 روز پیش ارسال پاسخهزینه ارسال چقدع داداش
447 روز پیش ارسال پاسخدیدگاه خود را بنویسید